Controle en onderhoud op het juiste moment!
Binnen een IT-infrastructuur komen veel aspecten aan bod die onderhoud en controle vereisen. Veel van de onderhoudswerkzaamheden bestaan simpelweg uit het monitoren van hardware, servers, services, reactietijden, schijfruimten etc. Accurate monitoring is goed voor de continuïteit van de bedrijfsvoering door preventief beheer. Preventief beheer leidt tot het vroegtijdig signaleren van problemen en/of knelpunten die daardoor sneller kunnen worden opgelost. BRADON helpt u graag deze zorgen van uw lijstje weg te nemen.
De service
- Status monitoren; Op ieder moment van de dag, ongeacht de locatie, biedt de status ‘monitoring’ u de mogeljkheid de status van uw (virtuele) servers en services van uw netwerk te bekijken. Ook (meerdere) nevenvestigingen kunnen door ons op een centrale plek worden gemonitord.
- Hardware monitoren; wij laten u de status zien van hardwarecomponenten zoals bijvoorbeeld de temperatuur van het moederbord of een defecte fan. Hierdoor bent u er vroegtijdig bij en voorkomt u dat er kostbare hardware vervangen moet worden.
- Bandbreedte & netwerkgebruik; wij monitoren bandbreedte en dataverkeer en toont download- en uploadsnelheden in grafische en numerieke vormen.
- Notificatie; wij bieden de mogelijkheid om u via email, dashboard en via een smartphone-app op de hoogte te brengen van een storing, zodat u direct kunt reageren.
- Rapportage; wij kunnen u precies laten zien wanneer een storing is begonnen en wanneer de storing is verholpen. Hierdoor krijgt u een goed beeld van down- en uptime.
- Plugin’s; wij gebruiken diverse plugins om verschillende zaken bij te houden. Omdat het ook mogelijk is om zelf d.m.v. scripts eigen specifieke plugins te maken. Dit betekent dat er wereldwijd aan nieuwe en betere plugins wordt gewerkt.
Break/Fix
Bij onverhoopte defecten aan apparatuur zorgen wij samen met de leverancier van de hardware voor vervanging van de apparatuur.
Voor vragen en incidenten met betrekking tot uw netwerk kunt u ons bellen. U krijgt direct een specialist aan de telefoon om uw vraag te beantwoorden of uw incident te analyseren en te verhelpen.
Voordelen
Zoals iedere managed dienst levert ook deze dienst een aantal kenmerkende voordelen op:
- Kostenbesparing
- Hoge beschikbaarheid
- Continuïteit
- Toegang tot onze kennis, kunde en ervaring
Voor informatie en advies kunt u contact opnemen met BRADON.
Wij helpen u graag naar een hoger netwerkniveau.