Waar komen wij vandaan?
Het management van BRADON is vanaf 2005 betrokken (geweest) bij de implementatie en het volledige beheer van de OV‐chipkaart, het Voertuigvolg systeem, Reisinformatie, Infotainment en overige systemen, ten behoeve van Openbaar Vervoer bedrijven. Sinds 2014 is BRADON een partnerschap aangegaan met IPNED BV.
IPNED BV is vanaf 2007 een onafhankelijke ICT-dienstverlener op het gebied van Networks & Security.
BRADON en IPNED BV hebben sinds de samenwerking een gezonde groei doorgemaakt en interessante projecten aangenomen. Een aanhoudende stijgende lijn, mede door internationale projecten, heeft aangetoond dat de 2 partijen samen sterk staan, waardoor is besloten samen verder te gaan onder één naam; BRADON.
Het Customer Service Center, waar onze consultants u graag adviseren, ondersteunen en met u mee denken, is gevestigd in Oude Meer (Amsterdam/Schiphol). Wij hebben kennisontwikkeling hoog in het vaandel staan. Het opleiden en certificeren van personeel is een continu proces en geeft ons gespecialiseerde vakmensen die hun werk serieus nemen.
Voor informatie en advies kunt u contact opnemen met BRADON.
Wij helpen u graag naar een hoger netwerkniveau.