bradon logo
  • nl nl
  • en en
Menu
    • Home

    • Oplossingen

    • Bureau van de toekomst

    • Connectivity

    • Detachering

    • Nieuws

    • Referenties

    • Vacatures

    • Contact

    • Remote Support

    • nl nl
    • en en

    Services

    Managed Services


    • ICT Service Desk
    • Network Configuratie
    • Network Monitoring
    • Network Availability
    • Desktop & Cloud

    Software Defined WAN (SDN)


    • WAN Optimalisatie
    • Global Network Connectivity
    • Web App Acceleration
    • IP App Acceleration
    • Internationale SIP-trunking

    Projecten & Consultancy


    • Outsourcing & Transition
    • Network & ICT Infra Design
    • Network & Security Assessment
    • IT Interim Management

    De Organisatie


    • Historie
    • Customer Service Center
    • Stageplek
    • Associates
    • Technology Partners
    • AVG/GDPR

Bureau van de toekomst

Home / Bureau van de toekomst

De “Moderne Werkplek” een vast bestandsdeel van het nieuwe normaal.
Bradon heeft een werkplek gerealiseerd die het mogelijk maakt om flexibel en “modern” te kunnen werken. Een centrale werkplek waarbij (kantoor) medewerkers vanaf iedere willekeurige locatie vanuit één werkomgeving toegang hebben tot al hun; taken, agenda’s, mail, notificaties, applicaties, bedrijfsnieuws en (Microsoft Teams) groepen waarin zij met elkaar samenwerken. Geen onoverzichtelijke automatiseringsomgeving, maar een werkplek waarbij zij alles direct bij de hand hebben om de werkzaamheden efficiënt te kunnen uitvoeren. Het is een digitale werkplek én sociaal intranet ineen.

Applicaties
Om flexibel te werken is het belangrijk dat een medewerker daadwerkelijk bij zijn/haar applicaties kan. Op Bureau van de Toekomst vinden zij deze in een oogopslag, of de applicaties nu lokaal, op het web of in een datacenter draaien (Citrix, RDS (Terminal Server), Liquit Apps).

Eenvoudiger werken
Bureau van de Toekomst is gebruikersvriendelijk, intuïtief en is prettig om mee te werken. Met het Bureau van de Toekomst heb je de organisatie in je broekzak: alles bij de hand en minder klikken. Het maakt o.a. Microsoft 365 (Office 365) in één klap begrijpelijk.

Fit for Purpose, U betaalt alleen voor wat u gebruikt en nooit te veel.

Het beste van wat Microsoft Office te bieden heeft en meer!

  • De dienst is 24/7 beschikbaar
  • Altijd en overal
  • Any device. Desktop, laptop, tablet en smartphone
  • Comfortabel en veilig, Singel Sign-on
  • Persoonlijk portaal met Microsoft Office applicaties
  • Snelle toegang tot de bedrijfsspecifieke/niet Microsoft applicaties
  • Uw persoonlijke omgeving die uzelf kunt inrichten met alles wat u dagelijks onder handbereik wilt hebben.
  • Microsoft ala carte Apps.
  • Snelle toegang tot de bedrijfsspecifieke/niet Microsoft applicaties.
  • Uw personal space die uzelf kunt inrichten met alles wat u dagelijks onder handbereik wilt hebben.

Totaal beheer

Agility, meeveren met veranderingen is meer dan beheer op afstand. Het betekent dat hard- en software er is als het er moet zijn. Op kantoor, thuis of onderweg. Bradon biedt totaal beheer waarmee we voor u het beheer en onderhoud van de IT-omgeving geheel of gedeeltelijk uit handen nemen. Hoe? Met proactieve monitoring, beheer op afstand en periodieke bezoeken op locatie. Met ondersteuning in de vorm van een flexibele helpdesk.

Bradon biedt:

  • Skilled Helpdesk (ook via beeldbellen) naar wens. Binnen kantoortijden en desgewenst 24/7 beschikbaar. Door Bradon’s vakmensen met geduld die begrijpelijke taal spreken.
  • Service en ondersteuning op locatie van de Bradon vestigingen in Oosterhout, Apeldoorn en Amstelveen
  • IT en Infrabeheer Cloud, On-premisse, Hybride, Netwerken in- en extern, telecom vast en of mobiel, Bradon beheert alles vanuit het customer service centre in Apeldoorn.

Kosten beheersing op maat

Automatisering is essentieel maar IT blijft kostbaar. Wendbare organisaties streven naar lage vaste lasten en voorspelbare variabele kosten. Kopen, leasen, huren, IT-as-a-Service of een mix? Wat is er mogelijk en wat is verstandig. Bradon kijkt samen met u verder en denkt ook met u mee als het gaat om de financiering en fiscale impact.

Wij werken o.a. voor deze klanten

Neem vrijblijvend contact met ons op

Neem contact op via onderstaand formulier, bel 088-4763300 of mail naar info@bradon.nl. Wij doen vervolgens de rest voor u. Onze taak is om u te ontzorgen, zodat u zich met andere belangrijke zaken kunt bezighouden.

Neem contact met ons op!

Linkedin
Linkedin

Contact


Bradon B.V.
Tweelingenlaan 123
7324 AR Apeldoorn - NL

Bradon B.V.
Stroombaan 10 C.2.9
1181 VX Amstelveen - NL

T +31 (0)88 476 3300
E info@bradon.nl
KvK 30283954

Deelnemingen


Logo Resbo Information Technology Logo OneSolution

© 2021 Bradon B.V. | Algemene voorwaarden