Uw telefonieomgeving op orde!
Juist in deze tijd van de onbeperkte communicatiemogelijkheden is het nog belangrijker geworden om uw communicatiesysteem goed op orde te hebben en de kosten daarvan te beheersen. Met BRADON SIP Services bent u in staat om uw traditionele telefonieomgeving via uw (internationale) Wide Area Network te ontsluiten en grote voordelen te behalen op het gebied van infrastructuur en gesprekskosten.
Eenvoudig maar slim
Omdat BRADON SIP Services gebruik maakt van VoIP over uw WAN, bent u in staat het gebruik van dat netwerk te optimaliseren waardoor u de kosten die u toch al voor uw WAN heeft gemaakt beter kunt verantwoorden en er niet aan de kwaliteit van uw telefoongesprek zal worden getornd omdat deze gesprekken over een met SLA’s ondersteund netwerk lopen. Bovendien omzeilt u hoge internationale beltarieven die over een traditioneel PSTN netwerk gerekend worden. Uw winst is dus drieledig: Optimalisatie, kwaliteit, kostenbesparing.
Hoe werkt het?
U kunt gewoon vanaf uw eigen telefoontoestel blijven bellen zoals u dat gewend bent; alle techniek vindt namelijk in het netwerk, achter de schermen, plaats en heeft dus geen impact op uw dagelijkse bedrijfsvoering.
Uw telefoongesprekken worden nu over uw WAN verbinding gerouteerd; dit geldt zowel voor interne als voor inbound en outbound gesprekken. Dit betekent dat alle gesprekken via één centrale managed Session Border Controller (SBC) gerouteerd worden en op de goedkoopst mogelijke manier bij de ontvanger van het gesprek afgeleverd worden. Andersom worden inkomende gesprekken ook via de managed SBC het netwerk in gerouteerd, waardoor dure BRI’s op iedere locatie overbodig zijn geworden.
Ook voor u!
Ieder bedrijf communiceert en gebruikt daarbij veelal telefonie. Of het nou om telefonie tussen verschillende bedrijfsvestigingen onderling, in binnen- of buitenland gaat of om telefonie tussen u en uw klanten en leveranciers. Alles wat nodig u nodig hebt, is een internet of netwerk verbinding en BRADON SIP Services.
Waarom BRADON?
BRADON zorgt ervoor dat u zich geen zorgen hoeft te maken over ingewikkelde zaken als implementatieschema’s, migratiescenario’s, nummerplannen of routerings-issues. Wij leveren namelijk de gehele dienst! Dit houdt in dat wij het netwerkdesign, de migratie- en testplannen, de installaties en de nummerplannen voor onze rekening nemen. Bovendien verzorgen wij de communicatie en afstemming met de verschillende betrokken partijen zoals leveranciers, zodat u zich op uw core business kunt concentreren.
Als de implementatie voltooid is stopt onze dienstverlening niet. Wij blijven namelijk zorg dragen voor de continuïteit, kwaliteit en performance van de SIP apparatuur en brengen veranderingen in uw SIP omgeving aan op het moment dat u dat wilt. Voor technische en informatieve vragen kunt u 24 uur per dag terecht bij onze servicedesk waar onze medewerkers u graag te woord staan en verder helpen.
Voor informatie en advies kunt u contact opnemen met BRADON.
Wij helpen u graag naar een hoger netwerkniveau.